Bläddra
Sökresultat för Daniel H. Pink... Rensa filter?

av:Daniel H. Pink

Kategorier: Kognitiv psykologi Psykologi Samhälle och samhällsvetenskap
När ska du egentligen ta dagens viktigaste beslut och varför ska du undvika att åka till akuten på eftermiddagen? Bästsäljarförfattaren bakom Drivkraft förklarar med många exempel och praktiska råd. Ofta framstår det som något övernaturligt. Som att rätt bitar bara råkade falla på rätt plats, just där och just då. Med…
Köp här

Isbn: 9789188659613

Utgivningsår:20181022

Utgivare: Volante

Mediatyp: BC

av:Daniel H. Pink

Kategorier: Hälsa, relationer och personlig utveckling Karriär och framgång Självhjälp och praktiska råd
”Denna bok beskriver ett omvälvande – men ännu oupptäckt – paradigmskifte som håller på att ske i stora delar av den så kallade utvecklade världen. Vi är på väg från ett samhälle och en ekonomi som bygger på informationssamhällets logiska, linjära, datorliknande betoning till ett samhälle som bygger…
Köp här

Isbn: 9789197470988

Utgivningsår:20090331

Utgivare: Litteraturhuset

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9781782119913

Utgivningsår:20190207

Utgivare: Canongate

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9780593713020

Utgivningsår:20230103

Utgivare: Penguin USA

Mediatyp: BC

av:Daniel H. Pink

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Drawing on a rich trove of research from psychology, biology and economics, Pink reveals how best to live, work and succeed. How can we use the hidden patterns of the day to build the ideal schedule? Why do certain breaks dramatically improve student test scores? How can we turn a stumbling beginning into a fresh…
Köp här

Isbn: 9781782119890

Utgivningsår:20180109

Utgivare: Canongate

Mediatyp: BC

av:Daniel H. Pink

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Författaren till den kritikerrosade En helt ny värld eller varför framtiden tillhör van Gogh, Goethe och Sokrates har igen slagit till och skriver om motivation och hur företag gör fel när de försöker skapa inspiration bland medarbetarna genom att lova dem mer pengar. Detta fungerade hyggligt bra i industrisamhället…
Köp här

Isbn: 9789189388512

Utgivningsår:20100318

Utgivare: BookHouse Editions

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9789189388871

Utgivningsår:20130520

Utgivare: BookHouse Editions

Mediatyp: BB

av:Daniel H. Pink

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Det finns inte många kloka böcker om kosten att sälja. Frågan uppkommer ju alltid om det är något man kan lära eller om förmågan är mer eller mindre medfödd. Dan Pink angriper ämnet som han gjort i tidigare böcker – han tar sig runt i verkligheten och betraktar, frågar och forskar om vad som är värt att veta.…
Köp här

Isbn: 9789189388895

Utgivningsår:20130515

Utgivare: BookHouse edition

Mediatyp: EA